Warsztat dla hybrydy wg Boscha

Warsztat dla hybrydy wg Boscha
Warsztat dla hybrydy wg Boscha

<b>Na tegorocznych targach Automechanika, które odbędą się w połowie września we Frankfurcie, Bosch przygotowuje propozycję dla autoserwisów pod kątem kompleksowej obsługi w zakresie urządzeń diagnostycznych oraz części zamiennych dla samochodów hybrydowych.</b>

Głównym tematem ekspozycji targowej w tym roku jest serwisowanie pojazdów hybrydowych. Bosch jest producentem wszystkich ważnych komponentów dla pojazdów wykonanych w tej technologii. Teraz firma proponuje warsztatom samochodowym, które zajmują się serwisowaniem hybryd, wsparcie w postaci urządzeń diagnostycznych, aktualnych danych o pojazdach hybrydowych w oprogramowaniu ESI[tronic] oraz odpowiednich szkoleń praktycznych.

Bosch zaprezentuje po raz pierwszy nowe narzędzie wprowadzane na początku na rynku niemieckim: specjalną infolinię techniczną dla warsztatów korzystających z oprogramowania warsztatowego ESI[tronic]. W przypadku skomplikowanej diagnozy ekspert infolinii będzie mógł połączyć się za pomocą tzw. programu Remote bezpośrednio z testerem Bosch i przeprowadzić diagnozę w pojeździe zdalnie, przez Internet.
Bosch przedstawi też nowy program serwisowania i napraw pojazdów użytkowych. Głównymi atrakcjami będą nowe testery diagnostyczne Bosch KTS Truck i KTS 800 Truck. Stworzone specjalnie z myślą o potrzebach pojazdów użytkowych testery KTS Truck wraz z pakietem oprogramowania ESI[tronic]-Truck uzupełniają kompleksową ofertę firmy Bosch w zakresie części zamiennych i urządzeń diagnostycznych dedykowanym transporterom, ciężkim pojazdom ciężarowym, autokarom i przyczepom. Bosch oferuje nowe testery w dwóch wariantach: moduł KTS do użytku z warsztatowym komputerem PC lub laptopem oraz kompletny system KTS 800 Truck z nową jednostką DCU (Diagnostic Control Unit) i wytrzymałym tabletem PC.

Premierę na targach będzie miało nowe stanowisko probiercze EPS 708 do diagnostyki pomp wtryskowych i wtryskiwaczy Common Rail firmy Bosch oraz innych producentów. Do tego zintegrowany system chłodzenia, elektroniczny pomiar objętości wtrysku oraz kompleksowy system samodiagnozy , które ułatwić mają rozszerzenie oferty napraw o systemy Common Rail z piezowtryskiwaczami.

Kolejną innowacją jest system Denoxtronic 2 Retrofit, specjalne rozwiązanie dla silników Diesla umożliwiająca redukcję emisji NOx nawet do 90%.

Źródło: http://motoryzacja.wnp.pl/warsztat-dla-hybrydy-wg-boscha,115779_1_0_0.html

Najnowsze wiadomości
Polska jest największym eksporterem okien i drzwi w UE. A wyniki branży będą dalej rosnąć

Polska jest największym europejskim producentem okien i drzwi, a także numerem 1 pod względem wartości eksportu wśród krajów UE. W 2020 r., mimo szalejącej pandemii Covid-19, rodzima branża okazała się „koronaodporna”. Widać to szczególnie po wynikach eksportu – wynika z analizy publicznego think tanku Polski Instytut Ekonomiczny. Według danych GUS, w 2020 r. wartość eksportu okien i drzwi wyni

Data: 2021-04-02

Robotyzacja w drukarni. Kto może skorzystać z pomocy mechanicznych pomocników?

Bezobsługowe drukowanie i wycinanie o dowolnej porze dnia i nocy – to główne zalety wdrożenia robotów przemysłowych w dziedzinie poligrafii. Jak przekonują eksperci, roboty oznaczają zwiększoną produktywność, znaczną redukcję kosztów produkcji oraz odciążenie pracowników. Kto może skorzystać z ich pomocy? Choć kojarzą się futurystycznie, roboty przemysłowe to wcale nie taki nowy wynalazek. Ich

Data: 2021-03-30

W lutym produkcja przemysłowa wyższa niż przed rokiem

Jak informuje Główny Urząd Statystyczny (GUS), w lutym br. produkcja sprzedana przemysłu była wyższa o 2,7% w porównaniu z lutym ubiegłego roku. Jak informuje GUS, w lutym 2020 zanotowano wzrost o 4,8% w stosunku do analogicznego okresu roku poprzedniego, natomiast w porównaniu ze styczniem br. wzrosła o 4,3%. W okresie styczeń – luty br. produkcja sprzedana przemysłu była o 2,0% wyższa w p

Data: 2021-03-26