Międzynarodowe Targi Opakowań Packaging Innovations po raz 8.
Packaging Innovations to jedyne targi poświęcone wyłącznie opakowaniom w Europie Centralnej. Potwierdzają to zarówno wystawcy jak i zwiedzający.
W ostatnim roku w targach wzięło udział: 170 wystawców z 15 krajów z całego świata, m.in.: Austrii, Holandii, Niemiec, Szwecji, Szwajcarii, Wielkiej Brytanii, Włoch, Francji, Litwy, czy USA. Warto podkreślić, iż 45% wystawców to firmy międzynarodowe, które szukają partnerów na polskim rynku. Tylko dzięki doświadczeniu organizatorów Targów Packaging Innovations, zdobywanego przez osiem lat, możliwy jest coroczny wzrost udziału w wystawie zagranicznych firm. Jak twierdzi Katarzyna Banach, Kierownik Zespołu Organizacji Targów: - Wystawcy ufają nam i wiedzą, że Targi Packaging Innovations to miejsce, gdzie ich oferta spotka się z dużym zainteresowaniem odwiedzających. Większość firm współpracuje z nami co roku, doceniając możliwości, wynikające z promocji swojej marki na targach.
Mocną stroną targów są również sami goście. Ubiegłą edycję odwiedziło 4 000 osób pochodzących z ponad 30 krajów z całej Europy. Wśród nich znaleźli się obywatele m. in. z: Austrii, Belgii, Białorusi, Czech, Danii, Estonii, Finlandii, Francji, Hiszpanii, Holandii, Litwy, Łotwy, Maroko, Monako, Niemiec, Rosji, Słowacji, Szkocji, Szwajcarii, Ukrainy, Węgier, Wielkiej Brytanii, Włoch oraz oczywiście z Polski.
Warto podkreślić, iż goście targów reprezentują różne branże, m.in.: spożywczą, kosmetyczną, chemiczną, farmaceutyczną, przemysłową oraz reklamową. Wydarzenie Packaging Innovations jest bowiem kierowane do osób ściśle związanych z branżą. To co podkreślają sami wystawcy, to fakt, iż zwiedzający posiadają jasno sprecyzowane oczekiwania wobec produktów, których szukają. Każdego roku w wydarzeniu biorą udział m.in.: właściciele firm, dyrektorzy zarządzający, menadżerowie ds. marki, projektanci, technolodzy i dystrybutorzy opakowań, przedstawiciele działów marketingu oraz dyrektorzy i specjaliści ds. zakupów. Targi to doskonała przestrzeń zarówno dla producentów uznanych marek, jak i dla tych, którzy debiutują na rynku i chcą dołączyć do grona liderów branży.
Targi Packaging Innovations to jednak więcej niż dwa dni wystaw. To dwa dni inspiracji i fachowej wiedzy. Każda edycja targów dzięki swemu międzynarodowemu charakterowi, wskazuje nowe trendy i mówi o tym co będzie punktem zainteresowania branży w kolejnych miesiącach. W ramach targów można również wziąć udział w szeregu szkoleń i warsztatów prowadzonych przez cenionych praktyków z branży. Seminaria workShops pozwalają nie tylko wysłuchać, ale i osobiście poznać cenionych przedstawicieli tego rynku, którzy przedstawiają ciekawe case studies.
Kto jeszcze nie odwiedził Targów Packaging Innovations, ten już wiosną będzie miał taką możliwość, bowiem ósma edycja odbędzie się w dniach 12-13 kwietnia w Warszawie, w EXPO XXI w samym centrum miasta. Już dziś możemy zdradzić, iż organizatorzy zapowiadają ciekawy program towarzyszący, o którym więcej już wkrótce.
Źródło: http://www.plastech.pl/wiadomosci/Miedzynarodowe-Targi-Opakowan-Packaging-Innovations-po-raz-10017
Najnowsze wiadomości
Polska jest największym eksporterem okien i drzwi w UE. A wyniki branży będą dalej rosnąć
Polska jest największym europejskim producentem okien i drzwi, a także numerem 1 pod względem wartości eksportu wśród krajów UE. W 2020 r., mimo szalejącej pandemii Covid-19, rodzima branża okazała się „koronaodporna”. Widać to szczególnie po wynikach eksportu – wynika z analizy publicznego think tanku Polski Instytut Ekonomiczny. Według danych GUS, w 2020 r. wartość eksportu okien i drzwi wyni
Data: 2021-04-02
Robotyzacja w drukarni. Kto może skorzystać z pomocy mechanicznych pomocników?
Bezobsługowe drukowanie i wycinanie o dowolnej porze dnia i nocy – to główne zalety wdrożenia robotów przemysłowych w dziedzinie poligrafii. Jak przekonują eksperci, roboty oznaczają zwiększoną produktywność, znaczną redukcję kosztów produkcji oraz odciążenie pracowników. Kto może skorzystać z ich pomocy? Choć kojarzą się futurystycznie, roboty przemysłowe to wcale nie taki nowy wynalazek. Ich
Data: 2021-03-30
W lutym produkcja przemysłowa wyższa niż przed rokiem
Jak informuje Główny Urząd Statystyczny (GUS), w lutym br. produkcja sprzedana przemysłu była wyższa o 2,7% w porównaniu z lutym ubiegłego roku. Jak informuje GUS, w lutym 2020 zanotowano wzrost o 4,8% w stosunku do analogicznego okresu roku poprzedniego, natomiast w porównaniu ze styczniem br. wzrosła o 4,3%. W okresie styczeń – luty br. produkcja sprzedana przemysłu była o 2,0% wyższa w p
Data: 2021-03-26