Opis maszyny
Silnik - Cumminsa 300km – 6-cylindrowy, rzędowy, o pojemności 6,7 litra,
Napęd - przenoszą jednotarczowe, suche sprzęgło Sachs MFZ-430, 9-biegowa (8+1 bieg wsteczny), mechaniczna skrzynia przekładniowa ZF 9S1310 TO oraz wspomniana 2-biegowa skrzynia rozdzielcza Kamaz 65111. Mosty napędowe zaopatrzono w 3 blokady mechanizmów różnicowych: międzymostową, kołową („ostrą”) i skrzyni rozdzielczej.
Pozostałe cechy: pompa hydrauliczna Parker, przekładnia kierownicza ZF BC98 lub RBL C700, układ przeciwblokujący ABS, niezależny układ ogrzewania silnika, osuszacz powietrza układu hamulcowego Wabco, przystawka odbioru mocy ZF NH/1C oraz standardowy ręczny wyłącznik napięcia.
Żuraw ma maksymalny udźwig 25000 kg na promieniu 3,0 m, maksymalny moment siły udźwigu 84,8 Tm, kąt obrotu 360º, strefę pracy 2